PRANK SHAHEIZY SAM UNTUK SYATILLA MELVIN


Alahai, elok aje nengok Syatilla Melvin salam Shaheizy Sam kan? Tahniah pengantin. 6 tahun bercinta akhirnya diijabkabulkan. Saya doakan semoga mahligai SAMTILLA ini kekal selamanya. 


PRANK SHAHEIZY SAM UNTUK SYATILLA MELVIN, leamustafa.com, samtilla,


 Tapi, tak semena-mena lepas Shaheizy Sam pengsan selepas didapati macam tak cukup ruang untuk bernafas. Semua crowd diminta beri ruang. Datang air segelas. Shaheizy Sam minum, bangun dan gedup!!! 

Shaheizy Sam PENGSAN!!!

Kenapa? kenapa? 
Kalau suami saya yang kene gitu, mahu tak panik. Mujurlah saiz Shaheizy Sam ni kecik sikit aje dari Abe saya. Bila tengok, Syatilla Melvin menangis, saya pun rasa sedih. Sebab bila kene gitu, aku pun melalak-lalak kot. Kita baru nikah tau. 


PRANK SHAHEIZY SAM UNTUK SYATILLA MELVIN, leamustafa.com, samtilla,


PRANK!!! PRANK!!! PRANK!!!!

Amboi, Shaheizy Sam boleh cak-cak lagi ye. Nak kene ni. Sam, air mata Syatilla ni ori tau. 

PRANK SHAHEIZY SAM UNTUK SYATILLA MELVIN, leamustafa.com, samtilla,

Hari ini, birthday Syatilla Melvin. Jangan marah-marah tau. Ok, sebab kek besar, tak apa. heheheh. Sampai bebila kot akan ingat benda-benda macam ni. Oklah kan? Benda gembira kan. Sweet gitu? 


PRANK SHAHEIZY SAM UNTUK SYATILLA MELVIN, leamustafa.com, samtilla,


Kepada Shaheizy Sam dan Syatilla Melvin, tahniah. Semoga karya cinta #samtilla ini diberkati Allah selama-lamanya. Amin. 

Sumber gambar : Google. Terima kasih ye. 



No comments