Friday, February 17, 2017

Road Run 2017


Hari ini merentas desa. Sebagai ketua rumah sukan Satria, semua tugas dah diagih-agihkan kepada semua guru. Seperti biasa, ketua guru akan uruskan penyediaan air kepada pelajar. Cukup 2 3 orang murid membantu, dah rasa cukup tenang dah. Paling best, esoknya cuti dan dapatlah saya berehat seketika dua hari ini. Kan?


A post shared by Lea Mustafa (@iamleamustafa) on


A post shared by Lea Mustafa (@iamleamustafa) on













Thursday, February 16, 2017

KNOVASI P&P UKM 2017



Dua hari datang berkumjung ke bumi UKM. Ini dah masuk bebrapa kali datang sini. Kali ini, datang berdua dengan kak Akmar. Rasa rugi juga tak masuk bertanding. Tapi, tak apalah. Belum ada perancangan. InshaAllah, akan datang ni ada beberapa acara yang boleh saya sertai.

Serius, bila tengok idea orang lain, rasa macam kita pun boleh buat idea macam mereka, dan rasa kita boleh juga jadi hebat macam mereka. Itu perasaan biasa bila melihat orang berjaya. Harap-harap perasaan itu kekal la sampai balik kerumah. Macam-macam idea ada, dan ada banyak idea yang ingin dikongsikan oleh para ilmuan dalam bidang pendidikan ini sebenanrnya. Kita nak pakai atau tidak dan sempat nak pakai atau tidak.



A post shared by Lea Mustafa (@iamleamustafa) on



Visitors